کتاب سرخ / Red Book

کتاب سرخ / Red Book

“کتاب سرخ” مجموعه ی از جملات زیبا و حکیمانه ارد بزرگ / Red Book Great Orod

کتاب سرخ ، سخنان فلسفی ارد بزرگ / Red Book Great Orod

کتاب سرخ از سوی پژوهشگاه بنیاد جهانی ارد بزرگ منتشر شد .

این کتاب به منظور حفظ و صیانت از افکار فیلسوف نامدار کشورمان ارد بزرگ و برای پاکسازی جملات جعلی که به ایشان نسبت داده می شد صورت پذیرفته است .

در این کتاب شاهد موضع گیری ها و پاسخ های کلی ارد بزرگ در مورد نکات کلی که بشر امروز می تواند با آنها دچار چالش شود هستیم . مشابه کوچکتر این کتاب با عنوان آرمان نامه تنها در طی بیست روز سی هزار خواننده داشته است .

ارد بزرگ چهره سرشناسی برای کشورهای جهان و بخصوص فارسی زبانان است . پندها و نظریات او همواره مورد توجه آنها بوده است . در افغانستان همراهان و شاگردان مرحوم احمدشاه مسعود (دوست ارد بزرگ)همواره سعی داشته اند نظریات و سخنان این اندیشمند بزرگ ایرانی را به شکلهای مختلف ترویج دهند . در قوم تاجیک و فارسی زبانان کشورهای آسیای مرکزی هم می توان بر دهان نوجوانان و جوانان سخنان ارد بزرگ را شنید .

کتاب سرخ ، سخنان فلسفی ارد بزرگ / Red Book Great Orod

سخنی در مورد بنیاد جهانی ارد بزرگ :

بنياد جهاني ارد بزرگ در دوم آوريل ۲۰۱۰ بنيان نهاده شد اين بنياد داراي ۷ نفر در هيئت رييسه خود مي باشد که همه آنها از زبده ترين کارشناسان انديشه ها و نظريات ارد بزرگ هستند رييس هيئت رييسه خانم ياسمين آتشي است . ياسمين آتشي در پنجاهمين سال زندگي خود مسئوليتي جهاني را بر عهده گرفته است او از داستان نويسان مشهور ايران و کارشناس ارشد تاريخ مي باشد . دبير بنياد جهاني ارد بزرگ خانم شکوهه عمراني هستند ، شکوهه عمراني از شخصيت هاي اجتماعي و مشهور کشور سوئيس مي باشد او حامي موسسات انسان دوستانه و همچنين حمايت از سالمندان است شکوهه عمراني نامزد گروه هشت سوييس در انتخابات پارلماني دوره گذشته اين کشور بود و از همکاران فرهنگي سازمان ملل متحد در ژنو مي باشد .
در هيئت رييسه بنياد کساني همچون اليان ايژن هير (رئيس انجمن هنري ارت کلوب و رئيس انجمن دفاع از منافع منطقه ي شامپل در ژنو) ، دکتر شهناز خاتمي ( پزشک ايراني مقيم اتريش ، وين ) ، امير همداني ( جامعه شناس ) ، شقايق شاهي (پژوهشگر برجسته افغانستان) ، دانيل ايزلي ( اسيستان سابق کادر اداري بيمارستان کانتونال ژنو و هم اکنون حامي و سرپرست کمک به سالخوردگان) مي باشند .

بنياد جهاني ارد بزرگ در صدد است انعکاس دهنده جهاني نظريات و انديشه هاي ارد بزرگ ( فيلسوف و متفکر نامدار ايراني ) باشد . و اعلام نموده آماده هر گونه همکاري تخصصي با کارشناسان ، محققين و نويسندگان در حوزه انديشه هاي ارد بزرگ مي باشد .

کتاب سرخ ، جملات حکیمانه ارد بزرگ / Red Book Great Orod

حجم : ۴۵۴ کیلوبایت
تعداد صفحات : ۱۲۸ صفحه
فرمت : PDF
کتاب سرخ را اینجا دانلود کنید


برگرفته از : سایت دانلود کتاب

http://bookdl.ir/myadmin/?p=99

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.