تارنگار گیتاریستها - رهایی

سلام.

با یه مدت تاخیر برگشتیم که علت اون خراب بودن سرور پرشین گیگ بود که نمی تونستم فایل ها رو توش آپلود کنم الان هم موقتی یه آپلود سنتر دیگه گیر آوردم تا ببینیم چی میشه!!!

این پست با دو کار بسیار جدید به روز شدیم که یکی از آلبوم جدید گروه آریان هست و دیگری آکورد به چه قیمتی از رضا صادقی که کارهای لایت و بسیار زیبایی هستند.البته کارهای دیگه ای هم هستند که توضیحاتشون بالای لینک ها نوشته میشه.

زیبارویی که می داند زیبایی ماندنی نیست پرستیدنی ست.(ارد بزرگ)

خداییش نیست!!!؟

آکورد کی به جز من از گروه آریان

آکورد کی به جز من از گروه آریان لینک دوم

آهنگ کی به جز من از گروه آریان

چند ریال؟چند دلار؟بگو چقدر بیشتر؟ سکوت نکن! بگو عشق او چقدر بیشتر از من ارزش داشت!!!؟(میلاد تهرانی)

آکورد به چه قیمتی از رضا صادقی

آکورد به چه قیمتی از رضا صادقی لینک دوم

آهنگ به چه قیمتی از رضا صادقی

آکورد بسیار زیبای باور از شادمهر عقیلی که واقعا به صورت درست تو اینترنت ندیدم بزنید تا حرفم و تایید کنید.

آکورد باوراز شادمهر عقیلی

آکورد باوراز شادمهر عقیلی لینک دوم

این آکورد هم به تقاضای رز عزیز.

آکورد دریااز روزبه نعمت اللهی

آکورد دریااز روزبه نعمت اللهی لینک دوم

و آکورد چیه دلم گرفتی از علیرضا فرد که بسیار ساده اما زیباست.

آکورد چیه دلم گرفتی از علیرضا فرد

آکورد چیه دلم گرفتی از علیرضا فرد لینک دوم

راستش این بار باید از چند نفر تشکر کنم:

اول نازنین عزیز که تو لینک دوستان با اسم نیاز لینک شدن ازشون متشکرم.

و دوم مریم عزیز که با اسم فلش فیکشن لینک شدن متشکرم که یاد ما بودید.

و همه ی دوستانی که با نظراتشون ما رو مورد لطف قرار دادن.

در پایان بعد از چند پست که از یغما کارهای زیبایی رو گذاشته بودم این بار می خوام یه کار بسیار زیبا از ترانه سرایی بذارم که کارهاشون بسیار متفاوت و زیباست (این کار در مرحله ی آهنگ سازی هست و مجوز شعرش گرفته شده).و باید ازشون تشکر کنم بابت ترانه هایی که برام فرستادن و همکاری صمیمانه ی ایشون امیدوارم بتونیم بخشی از زحمات و کمکهاشون رو جبران کنم.

رهایی بهترین راه است وقتی حرف می زنیم اما دوست نیستیم می گوییم به یاد هم هستیم اما از یک تلفن ساده و احوالپرسی ساده تر خود داری می کنیم... هستیم اما دلمان با هم نیست.

رهایی

وقتـی بیـنمـون یه دنیـا حرفه ... امـا الکـی

وقتی شبـهامون پره ، از گریه ی یواشکـی

وقتـی ما زنـدونـی یـه خونه غرق ماتمیم

پس چرا منتظریم ؟ ... چرا هنوزم با همـیم ؟!

بینِ دسـتـامون فقـط فاصـله هایِ سـرده

حلقـه ی زوج من و تو خیلی وقته فـرده !

می بینی ؟! قصه ی ما حتی تو اوجش ، پَــسـته

جـاده ی زنـدگـی ما ، آخـرش بن بـسـته

بیـا تنـهـائیـمونو تو خـونـه تنـها بـذاریم

مرغ عشقـو با دروغاش تو قفس جا بذاریم

یه خداحافـظ بگیـم ، وقتـی سلامی نداریم

بریم و توُ جاده ی رها شدن پا بذاریم

ترانه از ماندانا ابری

به درخواست دوستان لینک دومی برای تمامی آکوردها قرار داده شد.

این قسمت به این پست اضافه شد:

از این به بعد آکورد های هر خواننده به صورت کلی در وبلاگ دوم ما (به تدریج) قرار می گیرد.

www.omidguitarist2.persianblog.ir

برای پست اول احسان خواجه امیری.منتظر نظرات شما برای ادامه ی این روند هستیم.

با آرزوی موفقیت برای تمامی شما عزیزان.


ماخذ : http://omidguitarist.persianblog.ir/post/107/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.