تارنگار شیران شیروان - یک فکر و پیشنهاد فوق العاده به شورای شهر


شورای شهر شیروان حق با شما بود هیچ خیابانی در خور نام ارد بزرگ نیست و اگر هم هست نام دارد.

بجای آن میتوانیم بر ورودی های شهر تابلویی با این عنوان نسب کنیم "به شهر ارد بزرگ خوش آمدید" یا "به شهر ارد بزرگ و منوچهر لطیف خوش آمدید"

این کار کار عجیبی نیست کما اینکه در شهری مانند بندر انزلی در ورودیش نوشته شده به شهر سیروس قایقران خوش آمدید و در خیلی از شهرهای دیگر که از جمله قوچان که در ورودیش نوشته شده به شهر شهید کلاهدوز و آیت آلله دستغیب خوش آمدید با این فکر و پیشنهاد فکر میکنیم از دردسر پیدا کردن مکان راحت شدید وتازه اینکه یک فکر زیبا تر و بکر تر است!!!

اگر با این هم مخالفت یا سکوت شد دیگر با شما حرفی نداریم

راستی اکنون بر ورودی شیروان نوشته شده به شیروان شهر شکوفه های یقین خوش آمدید معنی آن چیست بگویید تا ما هم بدانیم!!!

دانلود کتابهایی از ارد بزرگ در:bookdl.ir




نظرات مردم به یک فکر و پیشنهاد فوق العاده به شورای شهر

نویسنده: کرمانج شیروان
دوشنبه 5 مرداد1388 ساعت: 12:36
همشهری این فکر خیلی خوبی است اینطوری مسافران عبوری هم متوجه می شوند و با هزینه ایی کم تبلیغی وسیع برای شهرمان خواهد بود .
البته اگر هم ولایتهای ما در شورای شهر باز از سر خوش خدمتی ! نام فلان ملا را بر آن تابلو نگذارند .

نویسنده: گلیانی
دوشنبه 5 مرداد1388 ساعت: 14:16
این آقایان به هیچ وجه حاضر به بردن نام ارد بزرگ نیستند شما سایت های باران ببار و شیروان نیوز را ببینید هر دوی آنها حتی یک بار نام ارد بزرگ را هم بکار نبرده اند . به نظر من اینها دارای یک برنامه هماهنگ برای خاموش کردن ندای مردم شیروان هستند .
این پیشنهاد را هم در انجمن منعکس می نمایم
یا حق
وب سایت

نویسنده: مراد عظیمی
دوشنبه 5 مرداد1388 ساعت: 14:48
رفتار مسئولین شهر شما کودکانه و مسخره است آنها چه چیزی را می خوان پنهان کنند .
اگر هم دورهای من در دانشکدهمون این مطالب را بخوانند کلی خواهند خندید مگر می شود در شهر ارد بزرگ چنین آدمهای یافت شوند ؟


دوست شما از شیراز

نویسنده: اکرم غلامی
دوشنبه 5 مرداد1388 ساعت: 15:32
فکر عالیه
امیدوارم اعضای شورای شهرمون دست از لجبازی و کشتن زمان بردارند .
به آقای گلیانی هم می گم اشتباه می کنید ما شیروان نیوز نداریم اونی که دیدید بجنورد نیوزه ! اشتباه تایپی داشته شده شیروان نیوز ! اما شما همون بجنورد نیوز بخونیدش
وب سایت

نویسنده: اکرم غلامی
دوشنبه 5 مرداد1388 ساعت: 15:41
مطالب بازدیدکنندگان شما را گوگل پیدا نمی کنه و همشهریها وقتی سرچ می کنند اونها رو نمی بینند من همه اونها رو می برم به انجمنهایی که عضو هستم تا ثبت بشه تا هموطنان و همشهریهایی که تازه به اینترنت متصل می شن و در جستجوی مطالبی در مورد شهرمون و مسئولینش هستند اونها رو ببینند . و خودشون قضاوت نهایی داشته باشند .
وب سایت

نویسنده: قربان زاده
دوشنبه 5 مرداد1388 ساعت: 19:6
احتمالا باز اعضای شورای شهر تشریف برده اند مسافرت !
شاید هم کامپیوترشان مشکل پیدا کرده !!

نویسنده: az Bojnourd farhadi
دوشنبه 5 مرداد1388 ساعت: 19:41
akram gholami dorost goft shirvan news vojod nadareh . albateh hazineh ono shirvaniha midan agar ye bar digeh negash konid mifahmid che kasi onja einja! hamehja hast ! hata to shorai shahr shirvan ham hast !

نویسنده: سمانه رحمتی
دوشنبه 5 مرداد1388 ساعت: 19:56
سلام به همه
پیشنهاد بسیار خوبی است دو تابلوی حداقل 9 متر مربعی در ارتفاع 3 متری سطح زمین ، در ورودی های شرق و غرب شهرمان نصب شود . با عنوان " به شهر ارد بزرگ خوش آمدید " .
از اعضای شورای محترم شهر می خواهم این پیشنهاد را جدی گرفته و به این وضع خاتمه دهند .
وب سایت

نویسنده: سهیل رحمانی
دوشنبه 5 مرداد1388 ساعت: 20:14
در مورد سئوال شما که : بر ورودی شیروان نوشته شده به شیروان شهر شکوفه های یقین خوش آمدید معنی آن چیست بگویید تا ما هم بدانیم!!!

فکر کنم جوابش را من بدانم پاسخش این است ما در این شهر اسطوره و نماد نداریم پس به شکوفه فکر کنید و به یقین برسید که ما ارد بزرگ هم نداریم ! همین شکوفه را که داریم بچسبید ! و اگر زیاد حرف بزنید ملای در روستا داریم که نام همان را اول و آخر شهرمان می چسبانیم شما هم حق ندارید حرفی بزنید چون ما زیر بار زور برای انتخاب شهردار هم نرفتیم چه برسد به این !
وب سایت

نویسنده: زینب م
دوشنبه 5 مرداد1388 ساعت: 20:37
سلام به همه خواهران و برادران همشهریم
هر بار که پای صندوق رای رفتم با وضو بود و با خدای خودم راز و نیازی داشتم که کسی را انتخاب کنم که بنده مخلص او و خدمتگزار مردم باشد . الان وقتی راز دل مردم شهرمان را می خوانم و اینکه هیچ کسی به خواسته های پاک آنها توجه نمی کند شرمنده شده ام خدایا مرا ببخش که این همه برای رییس فعلی شورای شهر به این و آن سفارش کردم استخفار می کنم و از تو می خواهم مرا از وسوسه شیطان در امانم داری خداوندا این توفیق را به همه ما بده که از مسیر اشتباه بازگردیم و بنده درگاه تو باشیم

والسلام

نویسنده: رمضان جعفرزاده
دوشنبه 5 مرداد1388 ساعت: 22:17
سلام به دوست خوب همه شیروانیها

تقریبا دوستان به همه موارد اشاره کرده اند و از جمله اندازه تابلو !
من با این فکر شما کاملا موافقم اما دو سئوال ذهنم را مشغول نموده نخست اینکه چرا خانم ستارزاده سکوت کرده و دیگر در مورد شورای شهر و مقامات شهر چیزی نمی نویسد دوم آنکه این برادران ما در شورای شهر کجا هستند ؟
شاید بهتر باشد برای حضور مقامات شهر اول خانم ستارزاده را تحت فشار بگذاریم تا ایشان دوباره وارد این حوزه بشوند تا بلکه مقامات هم سر و کله شان پیدا شود .
در هر صورت من نمی دانم حکمت این جریان چیست اما هر چه هست بخشی از آن بر می گردد به فعالیت خانم ستار زاده .
من از ایشان گله مندم چرا آمدند و چرا رفتند این که آمدند ایجاد موج زیبایی بود از خواسته های مردم شیروان و اینکه رفتن ایشان جای سئوال داشت هر چند یادم هست آن روزهایی که سعی می کردند در نبود مقامات به ما انرژی بدهند و تشویقمان کنند اما با گزارش کاظمی گویا حمیرای ما هم به کلی تغییر کرد .
به نظر من او یه زن با کلاس و تحصیل کرده شیروانی است اما تصور نمی کرد مقامات خاکستری شهر بجای انتخاب نام ارد بزرگ به قول دوستان به ملای روستا پرداخته اند .
حالا به نظر من به سراغ حمیرا برویم و هر طور شده به جریان بازگردانیمش تا مقامات هم آفتابی بشوند و بگویند اینبار چه طرحی را می خواهند عقیم کنند ...

باز هم می گویم طرح و پیشنهاد خوبی است
تشکر از نگاه دقیقتان و خسته نباشید همشهری
وب سایت

نویسنده: az Bojnourd farhadi
دوشنبه 5 مرداد1388 ساعت: 23:22
chi shod fahmidin raeis shirvan news sharmandeh ! Bojnourd news kieh??

نویسنده: یک ترک زیان شیروانی
سه شنبه 6 مرداد1388 ساعت: 3:50
باید شیروان را از دست آدمهایی که تنها به گدایی و محرومیت پروری فکر می کنند خارج کنیم این تنها راه آبادی شهرمونه

نویسنده: مریلا خانلق
سه شنبه 6 مرداد1388 ساعت: 13:12
سلام آقای کرتات
مطالب سایت شما بی نظیر است این اولین باری است که سایتتان را می بینم تا به امروز مشتری پر و پا قرص شیروان شهر ارد بزرگ و شیرکوه بودم اما از حالا حتما به شما سر می زنم.
من هم این پیشنهادتون رو می پسندم به نظر من جای مجسمه و تابلوی ارد بزرگ همه اش در شهر ما خالیه
من شهری را می بینم که مثل قبرستان بی روحه ، به نظر من جملات ارد بزرگ باید در شهر ما نوشته بشود.
آنچه من از آقای عباس کاظمی دیدم و بعد از آقای حسین پور که نمایندگان اصلی شورای شهر هستند چیزی شبیه گرفتاری در روزمرگی بود آنها دیگر گویا پس از انتخاب شهر دار پتانسیل خود را از دست داده و فاقد روحیه کار و نو آوری هستند . متاسفانه آنها هنوز فکر می کنند ما همان کسانی هستیم که در انتخاب شهردار سنگ اندازی می کنیم . آنها اصلا متوجه نیستند ما مردم شهریم که برای آن دلسوزی می کنیم . آنها فکر می کنند مقاومت در برابر ما همانند مقاومت سال قبل افتخار آمیز است اما با کمال احترام به همه اعضای شورای شهر باید بگویم این که در مقابل خواست مردم خویش ایستادگی می کنید ننگ است و موجب سرافکندگی .
پس به مقاومت خود ادامه دهید و این مسیر اشتباه را طی کنید برای خودتان نظرسنجی های مضحک برگزار کنید و خود را نفر اول جلوه دهید اما اینها هیچ کدام خواست واقعی مردم ما نیست و از شما جز خاطره ای زشت چیزی بر جای نمی ماند.

نویسنده: یک ترک زیان شیروانی
سه شنبه 6 مرداد1388 ساعت: 15:31
اهانت هایی نظیر این مورد اسفراین ریشه در کجا دارد . چیزی که اینجا در موردش بحث می شود اقدامات ایزایی شورای شهر است . براستی چه ارتباطی بین این اهانت ها و شورای شهر وجود دارد ؟!

نویسنده: رمضان جعفرزاده
سه شنبه 6 مرداد1388 ساعت: 18:37
از سرور عزیزم شیران شیروان سپاسگذارم که اهانت های کاملا هدفمند باند قدرت طلب شیروان را پاک نمود .
مشخص است که روند موجود کاملا در تضاد با منافع صاحبان شیروان نیوز و بعضی از مقامات شورای شهر است .
کسانی به ناسزا گویی می پردازند که منافعشان در خطر است و حاضر به پذیرش اشتباه خویش هم نیستند و هیچ عامل دیگری را هم نمی پذیرند . اسفراینی ها برادران و خواهران ما هستند سعی نکنید با نام آنها خواسته های به حق مردم شیروان را نادیده بگیرید .
روز به روز عده بیشتری از مردم شیروان پی به ماهیت ضد مردمی شما می برند و با این کار ها آبروی خود را بیشتر می برید و ما را به ادامه راه دلگرم تر می کنید .
وب سایت

نویسنده: گلیانی
سه شنبه 6 مرداد1388 ساعت: 22:15
آقایان اسماعیل حسین پور و عباس کاظمی مردم از شما بریدند !

آنچه در طی یک ماه اخیر گذشت برای همه ما حیرت انگیز بود چون از یک طرف وجدان عمومی را شاهد بودیم و از سوی دیگر پافشاری شما و مقاومت در برابر میل و اراده مردم .
شما حاضر نشدید نام " ارد بزرگ " بزرگترین اندیشمند حال حاضر ایران را بر روی خیابان و میدانی از شهر عزیزمان شیروان بگذارید به عوض در یک دهن کجی آشکار به خواست همه ما نام یک ملای روستا را بر خیابانی در شیروان نهادید تا اوج رفتار غیر دوموکراتیک خویش را به نمایش بگذارید .

مردمی که بدنبال احیای حقوق خویش هستند مردمی که عزت مندانه زندگی می کنند و با همه سختی ها صورت خویش را با سیلی سرخ نگه می دارند و شرافت خویش را از دست نمی دهند اما شما به اصطلاح نمایندگان شهر ما همواره در هر بخشی که هستید آنان را محروم و مستضعف و در یک کلام گدا می خوانید .

مطمئن هستم شما هنوز حتی الفبای سیاست را هم نمی دانید چون اگر می دانستید در همین ابتدای جوانی در عالم سیاست دست به خود زنی آن هم به این شکل فاحش نمی زدید . شما دیگر هیچ گاه نماینده ما نخواهید بود این را مطمئن باشید که هر روز رسواتر از روز قبل خواهید بود . برای ما جای تعجب دارد که چرا و چگونه همان هایی که به شما خط می دهند آنها هم شما را در این شرایط راهنمایی نکردند .

از امروز دیگر در متن های ما شما جایی ندارید چون از مردم ما نیستید و به رای که از این مردم مظلوم گرفتید وفادار نماندید . در این مدت حتی یک نفر هم پیدا نشد که از شما و رفتار غیر مردمسالارانه شورای شهر حمایت کند .
روی سخنمان از امروز با مردم شیروان است .
و وظیفه خود می دانیم با روشنگری در مورد روحیه و شخصیت کاری شما مانع از اشتباه دوباره مردم در مورد انتخاب مجدد اعضای شورای شهر فعلی باشیم .

یا حق
وب سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.