سایت فرا دانلود-FaraDL.com - کتاب سرخ / Red Book

“کتاب سرخ” مجموعه ی از جملات زیبا و حکیمانه ارد بزرگ / Red Book Great Orod

کتاب سرخ ، سخنان فلسفی ارد بزرگ / Red Book Great Orod

کتاب سرخ از سوی پژوهشگاه بنیاد جهانی ارد بزرگ منتشر شد .

این کتاب به منظور حفظ و صیانت از افکار فیلسوف نامدار کشورمان ارد بزرگ و برای پاکسازی جملات جعلی که به ایشان نسبت داده می شد صورت پذیرفته است .

در این کتاب شاهد موضع گیری ها و پاسخ های کلی ارد بزرگ در مورد نکات کلی که بشر امروز می تواند با آنها دچار چالش شود هستیم . مشابه کوچکتر این کتاب با عنوان آرمان نامه تنها در طی بیست روز سی هزار خواننده داشته است .

ارد بزرگ چهره سرشناسی برای کشورهای جهان و بخصوص فارسی زبانان است . پندها و نظریات او همواره مورد توجه آنها بوده است . در افغانستان همراهان و شاگردان مرحوم احمدشاه مسعود (دوست ارد بزرگ)همواره سعی داشته اند نظریات و سخنان این اندیشمند بزرگ ایرانی را به شکلهای مختلف ترویج دهند . در قوم تاجیک و فارسی زبانان کشورهای آسیای مرکزی هم می توان بر دهان نوجوانان و جوانان سخنان ارد بزرگ را شنید .

کتاب سرخ ، سخنان فلسفی ارد بزرگ / Red Book Great Orod

سخنی در مورد بنیاد جهانی ارد بزرگ :

بنیاد جهانی ارد بزرگ در دوم آوریل ۲۰۱۰ بنیان نهاده شد این بنیاد دارای ۷ نفر در هیئت رییسه خود می باشد که همه آنها از زبده ترین کارشناسان اندیشه ها و نظریات ارد بزرگ هستند رییس هیئت رییسه خانم یاسمین آتشی است . یاسمین آتشی در پنجاهمین سال زندگی خود مسئولیتی جهانی را بر عهده گرفته است او از داستان نویسان مشهور ایران و کارشناس ارشد تاریخ می باشد . دبیر بنیاد جهانی ارد بزرگ خانم شکوهه عمرانی هستند ، شکوهه عمرانی از شخصیت های اجتماعی و مشهور کشور سوئیس می باشد او حامی موسسات انسان دوستانه و همچنین حمایت از سالمندان است شکوهه عمرانی نامزد گروه هشت سوییس در انتخابات پارلمانی دوره گذشته این کشور بود و از همکاران فرهنگی سازمان ملل متحد در ژنو می باشد .
در هیئت رییسه بنیاد کسانی همچون الیان ایژن هیر (رئیس انجمن هنری ارت کلوب و رئیس انجمن دفاع از منافع منطقه ی شامپل در ژنو) ، دکتر شهناز خاتمی ( پزشک ایرانی مقیم اتریش ، وین ) ، امیر همدانی ( جامعه شناس ) ، شقایق شاهی (پژوهشگر برجسته افغانستان) ، دانیل ایزلی ( اسیستان سابق کادر اداری بیمارستان کانتونال ژنو و هم اکنون حامی و سرپرست کمک به سالخوردگان) می باشند .

بنیاد جهانی ارد بزرگ در صدد است انعکاس دهنده جهانی نظریات و اندیشه های ارد بزرگ ( فیلسوف و متفکر نامدار ایرانی ) باشد . و اعلام نموده آماده هر گونه همکاری تخصصی با کارشناسان ، محققین و نویسندگان در حوزه اندیشه های ارد بزرگ می باشد .

کتاب سرخ ، جملات حکیمانه ارد بزرگ / Red Book Great Orod

حجم : ۴۵۴ کیلوبایت
تعداد صفحات : ۱۲۸ صفحه
فرمت : PDF
کتاب سرخ را اینجا دانلود کنید

دیدن ادامه مطلب در سایت منبع: دانلود کتاب

برگرفته از : سایت فرا دانلود-FaraDL.com - کتاب سرخ / Red Book

http://www.faradl.com

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

توجه:فقط اعضای این وبلاگ می‌توانند نظر خود را ارسال کنند.